kelab blogger ben ashaari, KBBA,

14 April 2012

1st car for myson!

 
sihat ke sume hari ni nih?
harap sihat walafiat mcm me ni yer..
hehehehe....
 
me nk story pasal kete baru yg me bru beli
bkn kete betul kete mainan je...
5 bulan lebih baru fikri dapat keta from mama
kedekut kan mama ni? uik..hik..
bukan me tanak beli tapi fikri blom pandai main pon
 



ni laa kete fikri 
 
biasa-biasa aja design nya,
brands pun cap ayam jerkk hehhehe....
yg menariknya dia ade muzik dan bergerak sekeliling rumah
bkn hanya jalan straigth aja...
bila terkena sesuatu dia akan reverse ngn sendiri
 
suka jer fikri dpt tgk kete ni pusing2 umah.
terkapai2 tangan nak amik
bukan nak amik main,
tapi nak amik bt kulum!!
pantang tgk brg2 sume nk sumbat ke mulut.

 
 

4 comments:

  1. comei je keta nie..
    nk jugak.. XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. amik ler kalo bkenan!
      boleh jadi budak tecik semula
      hehehe....

      Delete
  2. hehe. ingatkan kete yg budak boleh naik tuuuuuu. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...