kelab blogger ben ashaari, KBBA,

22 April 2012

TASHA MANSHAHAR di tv9

 

Mesti ramai yang dah kenal diorang ni kan? Me pon minat ngn diorang berdua ni. Sekarang dah semakin femes dah. Bru jer tadi diorang diundang menyanyi dalam rancangan “ Nasi Lemak Kopi O” di TV9 pkul 11pagi td.. Bila tengok dia nyanyi tadi terus berhenti aktiviti blogwalking td…hehehe…

Korang tengok x tadi nih? Biasa tgk dlm you tube aja. Td live tgk kt tv….comel jer diorang tuh. Gaya yg sempoi, lagu yg ringan, dengar suara diorang boley buat hati tenang..hehehe…i siap buat ringtones lagi youuu...haha....

1 comment:

  1. kalau ckp tak tahu pun psal dorang ni boleh tak? huhu.

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...