kelab blogger ben ashaari, KBBA,

24 July 2012

dalam dewan pon okey



 1st time masuk awal dalam dewan orientasi, so apalagi, posing ler dulu
wat kenangan.....hahahhaha....
sat lagi malu dah bila orang dah ramai, tu pun shy2 cat dah...
...wink..wink...
kenangan terindah....januari nanti kena datang sini lagi...

 

muka yg sama jer kan? jangan boring ok...
kalo boring sila tekan X sekarang....hik..hik..just joking!
tanpa korang jaakechik corner sunyi ler kan?

9 comments:

  1. suka la tgk jaa,slim je..ada rhsia ke?hehe

    ReplyDelete
  2. sempat lagi berpose2 manja gitu. hehehe..

    ReplyDelete
  3. ewahhh....hihi...

    sama la dgn tirah...kalo mmbr lain x msk agi,posing ler dlu...hikhik

    ReplyDelete
  4. meriah bebenor :) dlm dewan sempat gitu :D

    ReplyDelete
  5. terima kaseh atas ucapan jaa kechik.. :)

    ReplyDelete
  6. amboiiii. posing sakan dari mule sampai situ ehhh. hee.

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...