kelab blogger ben ashaari, KBBA,

01 July 2012

fareeda...nyata jelita....

assalamualaikum.
salam ceria pagi untuk semua. jaa nak ber iklan sebentar yer.
jemput tengok tudung lagi di hari ahad yang cerah nie.
tudung branded yang femes lagi fofulor

FAREEDA....NYATA JELITA...


anda semua dijemput hadir untuk majlis pelancaran
koleksi baru tudung fareeda hari ini!

tudung comey, model pon comey!
cantikkan kalo dipakai lebaran nanti?

comel-comel jer tudung fareeda kat atas tu kan? hehe. sila ler cuci mata. akceli, akak jaa buat bisnes jual tudung fareeda ni. dia pengedar yang sah okey. dijamin bukan barang tiruan. 100% original dari butik fareeda...nyata jelita! untuk pertanyaan stok dan harga sila hubungi beliau di 0192874891 (ika). boleh juga inbox di facebooknya disini --> fareeda kamielia


" alah membeli menang memakai "

p/s : please mention nama jaa kalo nak order okey. mana tau boley diskaun. hehe.

12 comments:

  1. cantik tudung fareeda :) jaa dh jdi share partner eh? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tak jugak. tlg promote jer...

      Delete
  2. Cantik2 tudung fareeda ni kan. Chiffon kan atas ni ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kain chiffon berlapis-lapis... nama design ni suzzana.

      Delete
  3. comey.....cantik fesyen2 tudung sekarang nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. x sempat nak ikut. tiap hari ade jer design baru...

      Delete
  4. tudung fareeda mmg cantik2. ;)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. mana cantik ngn jaa? muahahahahaaa...

      Delete
  6. tudung fareeda cantik...tapi harganya pun cantik..T___T

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kan? tapi org kata alah membeli menang memakai..hehehe

      Delete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...