kelab blogger ben ashaari, KBBA,

06 July 2012

sape tak suka durian?


salam dears.

sekarang nie musim durian kembali lagi. gi mana-mana pon. ada jer longgokkan durian. ingat dulu masa jaa peknen kan fikri, jaa betul2 hantu durian. beli ler 6 biji yang kecik2 kemetot RM20 hinggit. hrmm.. best giler. jaa makan sorang2 jer. sebab my en.suami tak layan sangat durian nie.

 2 hari lepas adik ipar datang bawak 3 biji untuk kami
 ermm...comel isi dia....manis lak tuu
yang ni memang terbaik punya isi! manis!  zoom siket...hahhaa..

 fikri buat dunno jer mama duk tayang depan dia,
masa dalam perut mama dulu bukan main lagi suka, 
mama lak macam kemaruk jer duk melantak sorang-sorang.
habis panas satu badan, bila nak tido malam. 

ni pulak model durian berbayar! hikhik...


p/s : sesapa ada dusun durian mesti best kan? boley makan banyak2!

10 comments:

  1. Nisa suke duriann..pantang nampak durian..hihi..

    ReplyDelete
  2. suka..! tapi lagi suka tempoyakk.. :)
    hihihi..

    pulut durian lak nur kureng..!

    ReplyDelete
  3. waa.. terus lapo duyan.. haha.. sedap la duyan.. manis :D

    ReplyDelete
  4. suka jugak durian. kat kg tok ayah byk la. sini takde. :)

    ReplyDelete
  5. klau bubur durian suka laa, hikk...

    ReplyDelete
  6. korn pon x makan sangat duyan nie.. makan sekadar merasa jer..

    ReplyDelete
  7. shu pon ske durian. jenis shu ske pilih durian yg kecik2 je. isi comel2. haha. x muak makan :D

    ReplyDelete
  8. sedapnyer durian! ckj suka sangat2 dengan durian ni! huhu..

    ReplyDelete
  9. suke durian kiutttttt. muat mulut. hee.

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...