kelab blogger ben ashaari, KBBA,

05 July 2012

si dragon yang cute!


salam dears. jaa nak bagitau sesuatu ni. 
hari tu ada orang ni dia buat teka-teka pasal 
berape rege kos tukar cermin kete dia yang retak tuh.
refer gambar kat bawah nih :

gambar curik dari blog ini

so, kebetulan en.suami ada kat sebelah so, jaa tanya la pendapat dia kan? orang laki biasa nya mesti tau rege nya. kalo tak betul pon, kira diorang boley hagak lebey kurang. kalo tanya jaa opkos laa tak tau. hik..hik... ^_^

pastu si en.suami suruh tulis RM450.00, so tulis jelah. tak sangka lak jawapan si suami aii bagi tuh, BETUL !! hehe.. tak caya eh? tak caya boleh baca sini

 
 pic curik dari blog ni

semalam baru dia buat entry pasal dia dah pos hadiah ni. alih-alih..petang ni dah sampai dah. cepat sungguh! bukan macam pos laju yang bermasalah hari tu. sampai sekarang masih belom settle. nyampah...!

jom bukak hadiah sekarang!
ishh..nape payah sgt nak bukak nie..
 habis renyuk kena pulun dek fikri!
 ni lah peneka teka-teka tuu !
cantik kan keychain tu? especially si dragon tu...lawa laaaa... cute!


p/s : tengkiu beribu-beribu lemon untuk farizafairuz.blogspot.com
dari kami sekeluarga.

10 comments:

  1. waa.. bestnya hadiah dh smpai.. congratz jaa :)

    ReplyDelete
  2. tahniah jaa. terer la en abe tu. nasib baik dpt dua. leh bagi sorang satu. fikri tak yah la nnti dia geget2 lak. :)

    ReplyDelete
  3. pandainye meneka!! tahniah..mmg cute dragon tu.. :)

    ReplyDelete
  4. comellah..nur xdapat lagii....
    lambatnya posmenn..!hihihih

    ReplyDelete
  5. wah, tahniah sis jaa. tepat pulak tu ye. hehe :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. sampai dgn selamatnya. mcm² lapis bungkus. takut pecah. hehe.

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...