kelab blogger ben ashaari, KBBA,

23 September 2012

punggung yang seksi


ambooii kalau tajuk cenggini laju jer terjah....yer dok? 
ekekekeke....konfem korang ni jenis gatal, paling tak pon kaki skodeng kan?


mengancam tak? 
^__^


sumber : facebook



kalau suka SHARE laa...

30 comments:

  1. Replies
    1. jgn tiru aksi ini dirumah tau...ekekeke

      Delete
  2. amboi gambar.tak ade yg seksi lg ker..hehe

    ReplyDelete
  3. kah kah kah.
    macam mana la badak tu nak membuang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian kat badak tu kan..saper le rajin duk edit punggung dia.

      Delete
  4. laju mee klik tadi . HAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha that"s real funny giler !!! hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehee...dan lagi abg abil bw yer...femes skrg masuk mcm akhbar dan media kan? hope byk dapat bantuan....amin...

      Delete
  6. kahkahkahkah..
    x senonoh btul lah Jaa nih..
    ingt bg petua nk bg punggong seksi ke hapa ke?tu la semangat buka.muahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tipah tertipu la ni eh? soryy cik ai..sajer jer...boring! heeee

      Delete
  7. Replies
    1. hehehheee...jgn tiru aksi ni tau...hiks!

      Delete
  8. Replies
    1. entahhh ler terlupa nak edit kot..heee

      Delete
  9. pehh..seksinye..kalah maria ozawa..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii..... dah tgk yg maria ozawa punya ker? ahak! :p

      Delete
  10. Replies
    1. hehehee..jgn tiru aksi ni tau...ekekeke

      Delete
  11. fuyooo...geli pon ada tirah tgk nie...hihi

    ReplyDelete
  12. ade hati jugak nak pakai suar gitu. hehe.

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...