kelab blogger ben ashaari, KBBA,

19 October 2012

kesian peguin ni


kita beli menatang nih, suh dia main boxing-wrestling
sambil kita nak dia praktis bangun dan berdiri sendiri
tapiii... dia tak gheti laaa


dia asyik duk geget muncung si peguin tu pulak
sikit lagi maunya tak sampai dua hari beli, bocor terus!
aduhaii laa anak....nasib baik 5 hingget sajoo...




klik LIKE jika suka jaakechik corner.

10 comments:

  1. hehehehehe...dah tu, muncung penguin tu mmg mcm minta di gigit je.. sebab tu fikri geget..hihihi

    ReplyDelete
  2. Laaa sebijik cam Khalish Punya hi hi...

    ReplyDelete
  3. ini salah guna namanya. huhuhu.. besor sket nnti pandai la agaknya. ;)

    ReplyDelete
  4. hihii muncung peguin tu pnjang sgt. dia geram lah.. hiii

    ReplyDelete
  5. a'a wani penah beli kt qalief pun dh bocor kihkihkih

    ReplyDelete
  6. comel sgt penguin tu sampai fikri nak gigit jea..hehe

    ReplyDelete
  7. peguin tu pun comel semacam je..
    mana fikri x gigitnya.hehehe

    ReplyDelete
  8. haha. beli la satu lagi toy bermuncung. standby utk digigit. :)

    ReplyDelete
  9. hahaha.. muncung peguin tu seksi sgt..tu yg dia gigit... hikhik

    ReplyDelete
  10. kira dia tak latih kaki tapi latih gigit lah2..huhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...