kelab blogger ben ashaari, KBBA,

29 December 2012

Spaghetti Bolognese Homemade






p/s : guna sos prego jer pongg...muehehe...

19 comments:

  1. SEDAKKK .. NI TINGIN G KLATE NI .. HEHE

    ReplyDelete
  2. masuk aje blog kak jaa mesti nak meleleh air liur ..adeh t__t

    ReplyDelete
  3. alolololorghh, comel nye si kecik makan :')

    ReplyDelete
  4. wah wah wah! licin ci cilik makan..sedap la tu..ce antr sini sikit

    ReplyDelete
  5. amboi sedapppp ..

    jaa lah plan .. hehe . mee xpndai .. haha

    ReplyDelete
  6. kat rumah akak kalau buat spaghetti memang laju mereka makan

    akak pun suka buat sebab senang tapi buat sos sendiri

    ReplyDelete
  7. Kak jaa.. Nice spageti. Nimtk sikit

    ReplyDelete
  8. nik pun pernah buat guna sos prego.senang kan ..hehe

    ReplyDelete
  9. amboi bukn main lg budak kcik tu mkn..beluwas mulut...hehehe..
    ita suka buat sos sendiri..lg sedap...tp sekrang ni dah mlas sgt nk masuk dapur

    ReplyDelete
  10. kemain lagi fikri. siap slurppp lagi ye. huhu..

    ReplyDelete
  11. Haha...comotnye budak comel ni...owhh sos prego..sdp ke sos tu?

    ReplyDelete
  12. glupp..!
    Sedapnya tgk dak tu mkn...
    tinggin nak buat nanti.. :)

    ReplyDelete
  13. nampak sgt la mummy die masak sodap. hahaha. kemain mulut fikri tu. ^^

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...