kelab blogger ben ashaari, KBBA,

26 December 2012

WW : Budak Comot




~ makan durian ~




~ makan coklat ~




~ makan spagetti ~




amaran : sila jangan gelakkan saya ok!!


25 comments:

  1. hehe..comel jer..
    Budak² makan memang macam tu lah..abis comot.. :)

    ReplyDelete
  2. chomelsss laa budak chomot neh! hehehe

    ReplyDelete
  3. geramnya tgk..cubit pipi sikit..hiihi

    ReplyDelete
  4. no no no..cuci dulu..baru boleh kiss..cayannngg dia..

    ReplyDelete
  5. alolo abis comot sume nya.. tapi maintain comell kannn

    ReplyDelete
  6. xleh tahan nak gelak gak..paling comot mkn coklat tu..hahaha

    ReplyDelete
  7. ahakx.. tomotnyaaaaaa... tpi stil comel.. ce org besau buat perangai cenggini, perghhhhh sakai XD

    ReplyDelete
  8. aummm windu budok nehhhh :P

    jaa bilo nk datinng lg?

    ReplyDelete
  9. tuuu diaaa..!
    mkn coklat habis muka dia..hihihih

    ReplyDelete
  10. comot pun still kiut oke! kikiki..

    bestnya ada birthday party. have fun k. :)

    ReplyDelete
  11. Hahahaha...alamakk terrrgelak la budak comot yg comel..ampunkan aunty yer..hihi

    ReplyDelete
  12. ish,ish,ish.. comey + comotnye si encem ni makan.. Kak Jaa, besar nanti ni comfirm dia Hensem tau. mata dia lawa :)

    ReplyDelete
  13. Opssss dah tergelak laa . soweey . maap yaa maap :p

    ReplyDelete
  14. hekhek....
    xse gelak, sebab saya pun lagu tu dulu (^____^)

    ReplyDelete
  15. Tak gelak. Aunty senyum jea.hehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...