kelab blogger ben ashaari, KBBA,

23 February 2013

BRIM 2.0 : kami dah dapat!


sedikit info untuk anda :

cara mohon online duit BRIM ---> klik sini
download borang permohonan BRIM ---> klik sini
permohonan E-Rayuan BRIM ---> klik sini


BRIM 2.0 sebanyak RM500 untuk sebuah keluarga! 
kami dah dapat, korang camana pulak??


p/s : jom belanja jaa spek baru bang! heeee...

23 comments:

  1. Alhamdulillah leh tampung ckit2 blanja kan...lagi2 nk ujung bulan nih...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. pdptn melebihi 3K mmg xdpt ler. xper u dah kaya...heeeee!

      Delete
  3. tahniah jaa !! happy la tuuu.. hehe.
    rezeki dari Allah ^ ^

    ReplyDelete
  4. kami pun dah dapat..dah habis pun..hiih

    ReplyDelete
  5. utk yg bujang, baby xdp pun. sbb xlayak dan xmohon pun. hehehe,
    rezeki keluarga tu kak jaa

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah,cikeyra belum dpt pun lagi..huhu

    ReplyDelete
  7. Blog walking makasih atas tempatnya jangan lupa mampir http://woconen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. waa... nak gak brim tu, tp xlyk la plak,,huhu

    ReplyDelete
  9. Minggu lps lg dah dpt...dah abis pun..hahahaha

    ReplyDelete
  10. perghhhhh. mane nak dpt 500 hengget seketul free kan. untung laaaa. ;)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah Jaa dah dpt..
    Kami x dapat.huhuhu

    ReplyDelete
  12. tahniah.byk tu. blh beli mcm2 kat fikri..hehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...