Pages




04 February 2013

Jenjalan di Taman Botani, Penang











p/s : gambar je la ekk..malas nak mengarang..heeee...


8 comments:

  1. aiii.. takkan g beriadah pakai skirt kot. hihi..

    ReplyDelete
  2. ala masa gi penang tak tau pun ade taman botani.. cantiknye

    ReplyDelete
  3. pic kedua..mv suka tengok..kelakar jer

    ReplyDelete
  4. KL ade gak taman botani..kat gombak..tp tu area perumahan..muahaha....

    ReplyDelete
  5. hah?shifa nadzirah?weiii...tu adik beradik cikeyra lah..mak dia tu,tok sedara cikeyra.. jaa dtg la sini,boleh mai uma cikeyra..

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...