kelab blogger ben ashaari, KBBA,

24 March 2013

Belut menjadi mainan fikri


tuan blog malas nak karang entry
tengok gambar anak lelaki tuan blog jer la ek

 

first time fikri tengok belut.. tapi dia sebut belut tu 'ikan'....hihi..


lagi teruja bila tengok belut duk menjalar atas lantai


eh korang, belut ni gigit jari orang ke tidak ekk?


13 comments:

  1. kak!!geli BK nengok belut 2.xd plak gigit si fikri 2?adoi lemah jntg nengok

    ReplyDelete
  2. Eeee....takut n geli la jaa tgok belut tuh...

    ReplyDelete
  3. Beraninya fikri..!
    Nur tgk pun takut...
    inikan lagi nak pegang2....

    errr....tak tahu la ade gigi ke tak belut ni...

    ReplyDelete
  4. adoi berani nye dia...huhu...kalo nana ngk pn da tkut,inikan sentuh,hehe

    tula,anak sis xkena gigit ke?

    ReplyDelete
  5. wah, banyaknya belut... tangkap ke beli jaa?

    ReplyDelete
  6. ayark.. berani betol dia. cm ular.huhu

    ReplyDelete
  7. beraninya fikri. geli la. euwww..

    ReplyDelete
  8. gigit sebab mcm ikan keli gak sedap ni tau

    ReplyDelete
  9. euwww geli deqla tgk.. selamba je dia main..alahaii... berani sungguh la ank teruna jaa ni.. ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...