kelab blogger ben ashaari, KBBA,

31 March 2013

Bila nak tambah anak lagi?


GAMBAR FIKRI BERUMUR 2 HARI

Bila nak tambah anak lagi?

Bila ada yang tanya jaa soklan macam ni, jaa kengkadang memalu kucing lak nak menjawab. Kengkadang naik bengang pun ada gak? Nak tahu kenapa? Dulu sebelum jaa dapat anak, orang sibuk duk tanya, ‘bila nak dapat anak??’ ‘Hah, tak ada anak lagi kenapa lambat??’ ‘Merancang ker?’ ‘Makan la ubat…. gi la check.. beli laa Biodex… bla.. bla.. bla…’ hahaha.. berpuluh soklan diberikan kat kita. huhu...

Bila dah ada anak. Diorang bertanya pulak. ‘bila nak tambah anak lagi?’ Buleh doh tu nak tambah anak lagi… ke dah taknak anak?’ ‘Tak teringin ke nak anak lagi? Ke dah serik nak beranak lagi…?’ hehehehe… jaa senyum kambing jer ler… nak kata apa lagi kan? Kang menjawab kang orang terasa lak… kekekeke… 
Okey laaa.. jaa up entry ni bukan nak tunjuk jaa ni pemarah sangat tapi bosan ngan ayat yang sama jer. Malah yang duk bertanya tu pulak kengkadang orang yang sama je pong. Saje jer nak memanaskan hati kita ni haa… saje jer nak menyebok dalam ‘kelambu’ kita…. Huhuhu…
Teknik Mengira Waktu Subur ----> KLIK SINI 
Merancang itu perlu. Pandangan anda?



 

10 comments:

  1. ehe..soalan biasa..semua pasti merasa..alah bisa tegal biasa..senyum saja tak perlu kata apa-apa.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. fikir positif, dorang ambil berat tu

    ReplyDelete
  3. semoga jaa cept dpt baby baru..:)

    ReplyDelete
  4. semua nk fikri dpt adik baru :P

    ReplyDelete
  5. hahaha. soklan manusia ni mmg tak pernah abis kan. toksah di lyn sgt. ;)

    ReplyDelete
  6. samalah ini situasi yang MV alami

    ReplyDelete
  7. biasa la tu Jaa. takkan habis dengan soalan2 mcm tu.

    ReplyDelete
  8. Lumrah...xleh nk kata apa....mulot manusia bkn mulot tempayan yg bole ditutop....deqla pun dah lali sgt....huhuhu

    ReplyDelete
  9. dari solo kot, kita kena jawab soalan2 yg bukan2...huhuh

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...