kelab blogger ben ashaari, KBBA,

21 March 2013

Contest : Jom Main Teka-teka Harga



jaa nak ajak semua pembaca blog jaa main teka-teka rege kasut yang jaa baru beli kat atas tuu. jom laa mencuba nasib... hadiah apa untuk pemenang? itu adalah rahsia. tapi kalau dah namanya contest, ada ler hadiahnya... hihihi...


tinggalkan jawapan anda di ruangan komen ya. pada readers yang tak ada blog. tinggalkan jawapan bersama email anda yer. jawapan yang paling tepat dan pantas akan di kira menang. anda dibenarkan memberi sekali sahaja jawapan. no more try ok!


 HINT : Alfio Raldo & Mega Sale
tarikh tutup : 12.00 malam ini


29 comments:

  1. bantai ja naa... tak pernah tau plak rege kasut ni... rm69.90... errkkk

    ReplyDelete
  2. RM99.90....hihik...jahatkan
    bukan main murah lg teka..:)

    ReplyDelete
  3. cantik kasut jaa...
    nak try teka la...79.90 kot...:)

    ReplyDelete
  4. rm159.90?..saja nak teka nih..

    ReplyDelete
  5. nak teka...mega sale yerk.. emm
    RM39.90 kut..hehe

    ReplyDelete
  6. RM35. Testing one two three :D

    ReplyDelete
  7. RM79.90... Hehe saja cuba nasib. Btw cantik lah kasut tu kak Ja. Hee

    ReplyDelete
  8. alamak.. nombor yang nak diteka sudah ad yang jawab. hehe.

    hana letak harga rm65.90

    ReplyDelete
  9. brand Alfio Raldo selalunya mahal. bila ada sale, paling tidak pun RM89 atau RM99. mega sale maybe boleh dlm 50%, hoho! maybe RM78? byk betul teka. hehehe

    ReplyDelete
  10. dah tutup la ni. terlambat sudah..

    ReplyDelete
  11. hampir tepat tekaan sy ek.hehe...
    tk sia2 ske window shopping...
    maklum je la..study lagi..so ske tgk je...tp tk beli..huhu...

    ReplyDelete
  12. ok deqla teka.. harganya 25 hengget... hahahahahaahahaha...

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...