kelab blogger ben ashaari, KBBA,

25 March 2013

Majlis Perasmian Rumah Komuniti (CCH) Tumpat (2)


Kedatangan Ketua Pengarah AADK ke Rumah Komuniti Tumpat di sambut dengan meriah sekali. konvoi motor oleh sekumpulan belia, paluan rebana ubi dengan pelbagai persembahan hebat yang telah diaturkan oleh AADK Tumpat. YBHG. Puan Sri Dato' Zuraidah bt Mohamed hadir kesini untuk merasmikan Rumah Komuniti Tumpat pada 27 feb 2013.



Dato KP disambut dengan konvoi motor para belia


rombongan VIP dan VVIP  ke Rumah Komuniti Tumpat


disambut dengan paluan rebana ubi yang femes di Negeri Kelantan


tarian tradisional thai oleh gadis-gadis comel


adik Natasya turut mendendangkan 4 buah lagu..
suara dia....fuhh...memang superbb...


sesi bermonolog


Dato KP (berbaju purple) diiringi Pengarah AADK Kelantan (berkot)
dan dipayungi oleh rakan ofis jaa (mamamia) hehe...


yang duk pegang bunga manggar tu pun rakan ofis jaa jugak
Wan Nuralfishairil (kanan) dan Wan Rokimie (kiri)
jaa ada jugak kat belakang tu, duk pegang pulut kuning
tapi takde dalam gambar... ngee..ngee...ngeee....


antara VIP yang hadir
ada yang korang kenal tak? hehehhehee.....




p/s : nak tahu, apakah fungsi Rumah Komuniti ini? tunggu entry seterusnya ya...


5 comments:

  1. owh..jaa dbelakang tabir jer la..:)

    ReplyDelete
  2. ooo bulan february. patutla hujan. hehe..

    ReplyDelete
  3. sape adik natasya tu??? so, jaa tukang snap gambo je la eh...??

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...