kelab blogger ben ashaari, KBBA,

03 April 2013

Budak Penakut




fikri takut benar bila dengar bunyi alat vakum ni
tengok jaa pegang benda ni pun dah takut dah...
usahkan nak pasang...kalau pasang jugak dia mencicit lariii laaa....




bila pasang jer, terus lari menyorok kat barisan meja belakang
tengok tu dia cuba suruh jaa bawak vakum tu gi jejauh tu...hihihi..




kalau tak pun dia akan lari ke tempat ada orang
apalah, bunyi vakum pun takut!
 

12 comments:

  1. haha...comel jea fikri.bunyi vakum pun takut yea.hehe

    ReplyDelete
  2. hehe. tu belum bunyi mesin gerudi dinding batu lagi tu. lagi kuat. :)

    ReplyDelete
  3. Amboihhh...
    Sukanya menyakat kan......
    Kesian dia....
    Hehehheh..

    ReplyDelete
  4. samangan anak saya takut ngan bunyi vakum...bunyi blender pun dier takut gak...mungkin bunyinyer tu ngeri kut ngan dierang..

    ReplyDelete
  5. hihii alisha mula2 dulu camni gak.. takut

    ReplyDelete
  6. kesian fikri. kan ke kuat bunyi menda alah tu. seram dia dgr agaknya. hihi..

    ReplyDelete
  7. haih...belut dia tak takut...
    vakum dia takut....
    hehehe

    ReplyDelete
  8. mak aii..

    *tahniah jaa menang dekat blog deq la ye

    ReplyDelete
  9. hehee..sama lah ank buah shida jaaa..penakut juge hehee..jaa buka cc ke? cam best jerhh ^_^

    ReplyDelete
  10. Bunyi Vakum tu kuat sb tu dia takut tu Jaa..comel jer Akak tengok Si kecik tu..

    ReplyDelete
  11. Bingit....mesti la dia x suka...bkn takot kot..huhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...