kelab blogger ben ashaari, KBBA,

19 April 2013

Comel tapi mahal....




handbag merah yang so gojessss pada pandangan mata aku
tapi sayang mahal betul rege dia. RM499.99....aiyooyooo...
aii mampu jeling-jeling and posing free jer laaa....hihihi...


p/s : tuan blog baru balik dari melaka, pagi ni dah masuk keje...adeh letih2x!!

12 comments:

  1. hehehe..dpt posing pun jadik la ye jaa...simple aje bag tu kan..

    ReplyDelete
  2. ermmm....x pe la..nant ada rezeki lebih boleh beli =)

    ReplyDelete
  3. terbeliak bijik mata tengok harganya,, huhuhu..

    ReplyDelete
  4. semangatnya balik vacation terus masuk keja. ;)

    ReplyDelete
  5. mmg cun jaa...ala2 mak datin dah ha.. :)

    ReplyDelete
  6. perghhhhhh mesti kualiti bgus tu... perghhhhhh baik beli handbag je terus

    ReplyDelete
  7. i mean handbag yg besau2 tu... hahahaha

    ReplyDelete
  8. wah...harga dia blh tahan mahal jugak.kalau nik pun mampu bergambar jea la..hehe

    ReplyDelete
  9. mak aiii dekat 5ratus tu.. xde diskaun 80% ke kak jaa?

    ReplyDelete
  10. Brand apa tu. x sampi ati nak beli kan klw mahal mahal camni...

    ReplyDelete
  11. Mahal punya psl dpt bergmbr pun jd la kan..hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...