kelab blogger ben ashaari, KBBA,

12 April 2013

Fikri Suka Buah Honey Dew



budak kecit ni nak kongker makan sengsorang!
takmo share ngan orang...haish...


ermm...dappp.... erm...dappp...


memula makan elok jer, bila dah masuk ke 5 ketul dia makan....
yang lain terus dia ramas-ramas dan curahkan.... aiyooo la anak!


p/s : rumah jaa panas kalo petang, thats why cekci tak berbaju...heee!

13 comments:

  1. Manis..lmbut dan berair je akn.. Tu dia suka tu... Semangkuk.. Blh hbis ke tu??? Heee

    ReplyDelete
  2. nyum² sedappnya saya pun suka hihihihi... bukan fikri jer..

    ReplyDelete
  3. memang sedap honey dew. nyum nyum.. mintak sikit fikri...

    ReplyDelete
  4. lama tak makan buah honey dew.. mkn coolblog honey dew je..hihi

    ReplyDelete
  5. bahagianya fikri..heheh bila nk ada kwn?opss

    ReplyDelete
  6. hana pun suka.

    mungkin sebab lembut dan manis kot. senang dia makan dan penyet2. hehe

    ReplyDelete
  7. alololo..tomeinya dari dia duk gagau buah tu...

    tp mmg sedap la jaa...sbb tu dia suka.. :)

    ReplyDelete
  8. sedapnya .
    tak mo share nngan org. abis ker mkn semua tu..kikiki

    ReplyDelete
  9. seksaaaaaaaaaa o fikri. hehe. nasib baik pampers yg tinggal. :)

    ReplyDelete
  10. Montoknye jari jemari fikri..geram tgk!!

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...