kelab blogger ben ashaari, KBBA,

19 April 2013

Khasiat Tempoyak



p/s : tempoyak pun banyak khasiatnya...sungguh tak ku sangka!!

9 comments:

  1. hehehe...BK suke beno tempoyak tapi xd la byk2 mkn

    ReplyDelete
  2. I ♥ tempyak. Hehe. Berkhasiat rupanya yeaaa

    ReplyDelete
  3. kita org perak, tp xmakan tempoyak. durian pun xde makan. adoiii

    ReplyDelete
  4. kena makan tempoyak banyak2 la lepas ni. hehe..

    ReplyDelete
  5. perghhh...lepas ni boleh mkn byk2.. :)

    ReplyDelete
  6. hihi. biotik tu mcm nutrisi dlm susu budak budak je. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...