kelab blogger ben ashaari, KBBA,

27 April 2013

Model Kebaya Nyonya


blog baru jaakechik, jaa kechik, jaa kecik, jaakechik, keluarga jaakechik, blog jaakechik, blog jaakechik corner, pemilik blog,

Salam Sabtu buat semua! Pic ni lama dah jaa snap ni, tapi hari ni baru puan blog rajin nak letak kat sini. sengaja upload sebab nak menyemakkan blog! harharhar.... model lain bergaya ngan cutting yang comel. jaa lak keding+kering=sekeping! muehehehee......


p/s : Comey Tak Kak Ton??? ~KAHKAHKAH!!~

11 comments:

  1. waa kak jaa.. sake napok,,haha

    ReplyDelete
  2. Aduhhh. Jeles gileeerr rgk body u. Waaa. Stress

    ReplyDelete
  3. Aduhhh. Jeles gileeerr tgk body u. Waaa. Stress

    ReplyDelete
  4. jeles la kalau kak ton tgk ni..hehe

    ReplyDelete
  5. comei..!
    Nur tak sesuailah pakai kebaya ni..huhuh

    ReplyDelete
  6. hahahhaha...comeeeeeeeellllllll

    ReplyDelete
  7. comelll lah tu..kaloh kak ton..hahaha

    ReplyDelete
  8. kurus betull cik jaaa kita ni haihh ^_^

    ReplyDelete
  9. boleh jadi model kak ton ni.. kakaka..

    ReplyDelete
  10. Teringin nk pkai kebaya camni laaa...ok la tu ada gaya model....hihi...

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...