kelab blogger ben ashaari, KBBA,

16 April 2013

Nasi Kerabu My Mak : sedapppp!!



 aneka ulam yang segar!


 sambal ikan, nyiur goreng, budu dan sambal


 solok lada hijau...super sedapp!!


 nasi kerabu kuning diraja yang wangi ngan aroma daun limau purut


hasilnya.....tadaaaa....tak cukup meja segala bahan yang ada...
kena lapik surat khabar dan makan bersila atas lantai ler...
ermm...sedapp...sedapp...sedappp...


p/s : masakan mak sendiri memang sedapp!! anda setuju??

11 comments:

  1. sedapppnya.. terliur sudah. nasib baik mlm td baru makan nasi kerabu azma. hehe..

    ReplyDelete
  2. WAHH. STRESSNYA TENGOK NASI KERABU. HUHU

    ReplyDelete
  3. Akak.. bestnyer.. time pergi pasar minggu je biasa beli. Ada daging @ ayam bakar, pergh laa.. if ada ikan celup tepung pon best!! :))

    ReplyDelete
  4. bunda suka nasi kerabu ni..nak buat tak tahu...beli jer kat pasar malam rabu..

    ReplyDelete
  5. lain dari yang lain... ena tak pernah makan nasi kerabu kuning dan ada kerang semua tu.. sedapnyaaa kak.. rasa nak mai kelantan juga ptg ni.. huaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. lama tak makan nasik kerabu, masuk blog kak jaa ni terliur pula , haha adeeeh

    ReplyDelete
  7. terliur nya Jaa..

    selorok lada tu...Nur suka tau..boleh mkn mcm tu je.. :)

    sedappp..!

    ReplyDelete
  8. Masakan mak mmg terpaling sdp..setuju tu...hurmmm sedap nmpk nasi kerabu tu...mak deqla pun suka buat nasi kerabu kuning.

    ReplyDelete
  9. bgla resepi, tergoda tgok ns kuning tu...;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...