kelab blogger ben ashaari, KBBA,

06 April 2013

ZALIM !! sangat zalim !!



even jaa tak minat bela kucing
tapi jaa sangat sedih tengok kucing ni diperlakukan begini


p/s : pencinta kucing apa komen anda??

16 comments:

  1. ena tak berani nak tengok, sebab ena rasa kesakitan apa yg kucing tu rasa.... ena ni pencinta kucing... doa bintang ni jgn buat main, memang tak aman hidup manusia yg dah xlayak dipanggil manusia.. puiiiiiii

    ReplyDelete
  2. mcm gambar kt fb pet.. hehe.. jaa peminat kucen?

    ReplyDelete
  3. gila ka apa.. nasib kucing tu kecik je orang tu buat cmtu. cuba bayangkan kalau kucing tu besar manusia.. mau kucing tu kerat2 14 manusia tu.. geram geram

    ReplyDelete
  4. tak berhati perut sungguh. :(

    ReplyDelete
  5. Err..Nur tak berani nak tgk...
    Tapi mmmg kejam gila la jaa...
    geram nya....

    dapat depa tu, sekor2 Nur sula...!
    Grrr

    ReplyDelete
  6. Salam kenal bloggers. Jemput join GA nina ♥

    ReplyDelete
  7. serius memang kejam!huhuh
    btw. tq join GA nina yea. cayunk jaa. hehehe.. button flollow nina tersorok sikit. saja sorokkan. haha. ada kat bawah sekali jaa. :)

    ReplyDelete
  8. Ya Allah sian kat kucen tu...zalimnya depa tu

    ReplyDelete
  9. AJ terus terpejam mata...
    Tak mampu nak tengok...
    Waaaaa.....
    Semoga mereka mendapat pembalasan yang setimpal dengan perbuatan........
    Apalah dosa haiwan tu diperlakukan macam tu....
    Ya Allah, kau tunjukkan kuasaMu pada mereka.....

    ReplyDelete
  10. erkkk..
    x berani nk tgk lelama..x smp hati kot

    ReplyDelete
  11. aritu dah tgk. tak berani nak tgk lagi. rasa geram jea org yg buat gitu.

    ReplyDelete
  12. Owh tidakkkkkkkk.....deqla tertgk!!! Ha kan dah menitis air mata ni...kejammmm...rasa nk siat2 jgk dorang mcm yg dorang buat kat kucing tu!!!! Laknat la dorang!!!

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...