kelab blogger ben ashaari, KBBA,

03 May 2013

Bergambar di Kota A Famosa, Melaka



aktiviti menarik di Melaka, melaka, tempat menarik di Malaysia, tempat menarik di melaka, tempat-tempat menarik di malaysia, kota a famosa, a famosa melaka


kalau datang Melaka tak sah ler kalau tak bergoyang gedixx depan Kota A famosa ni kan. kami pun tak lepaskan peluang jugak…. nak gak bergambar kat sini sebagai kenangan di hari tua… hihihi…. 


aktiviti menarik di Melaka, melaka, tempat menarik di Malaysia, tempat menarik di melaka, tempat-tempat menarik di malaysia, kota a famosa, a famosa melaka

bergambar jer pong, takde maknanya nak panjat naik ke atas, tak sanggup kot nak sakitkan kaki. waktu masa ni panas giler. dapat bergambar kat bawah tu pun dah cukup baik dah… asalkan nampak Kota A Famosa tu kira ok la kan. dari nan hadoo.. ye dakkk? 


p/s : maaf kalo jaa kurang bw yer korang!!

4 comments:

  1. keciknya jaa nih,slim tol..sukanya..hihi

    ReplyDelete
  2. dah lbh 10thn tak g a famosa..:)

    ReplyDelete
  3. huhu..klu kitaorg g mlaka..mesti berlumba2 sapa smpai dulu kat atas tu..

    ReplyDelete
  4. Best2...yg berseluar merah tu seksi la..hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...