kelab blogger ben ashaari, KBBA,

03 May 2013

Pahlawan Walk, Melaka



ni adalah Pahlawan Walk
macam-macam barangan dijual disini
lokasi, betul-betul bertentangan ngan Dataran Pahlawan


jaa singgah sini untuk beli keychain jer...
memula nak beli cencaluk, tapi rege dia mahal sikit kot. 3 botol RM10.
lagi murah kalo beli cencaluk di Medan Samudera. 4 botol RM10.


ini keychain yang jaa beli untuk dihadiahkan pada rakan-rakan blogger


p/s : milik siapakan keychain ini? Tungguuuu....

4 comments:

  1. keychain baju kebaya sgt awsome...

    ReplyDelete
  2. Pahlawan walk deqla ada snggah..kat sini la belikan hubby baju...hihi..ok dah tau sape pemilik souvenir tu...haha

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...