kelab blogger ben ashaari, KBBA,

15 June 2013

Bila Fikri Ber-Heels.....




testing...testing....


ewahhh....ewahhh....


Cakkk.....Comeyy tak saya Kak Ton??



p/s : soryy gambar gegar sikit terkena simpton parkison...huhu....


13 comments:

  1. Kakak ni kalau bab tengok budak apa gaya pun suka aje. Tengok sengih dia pun dan menggeramkan.

    Teringin nak pakai tumit tinggi ye:)

    ReplyDelete
  2. kelas kau jahhh..haha
    hepy napok fikri blh heels.. (^___^)

    ReplyDelete
  3. comel sgt. suka gambar yg last tu..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahah, comey la kak tonnnn. kemain si fikri eh =)

    ReplyDelete
  5. hahaha..klakar la fikri ni..seksi tu kak ton!!hehe

    ReplyDelete
  6. fikri sedang bg isyarat,,..nak adik pompuan...hi...

    tq jaa bagi tip...akak xpublish tapi simpan je kat ctu senang nak baca kot lupa..hiihhi..

    ReplyDelete
  7. comei...sebijik mcm adik nur dulu..suka sangat kasut heels...
    hahaha

    ReplyDelete
  8. ni bkn kak ton ni kak pon. hahah.. terpele'ot kaki tu ha.. sakit tau.

    ReplyDelete
  9. "aip2 kasut mahal tu.. nanti tercabut mama xnak beli mainan".. hehe

    ReplyDelete
  10. hehe.. same cam asya suka curik main high heel mama dia

    ReplyDelete
  11. hehe..jeles dengan maknyer kot...

    ReplyDelete
  12. Hahaha...berheel dgn x pakai baju mmg seksi..!!! :p

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...