kelab blogger ben ashaari, KBBA,

27 June 2013

Ready to Sungai Petani, Kedah.



salam dears....

pagi ni jaa bersiap awal lagi untuk kemas barang2 yang nak dibawa ke sungai petani kedah.... semalam jaa dah packing barang separuh dah, pagi ni kira tambah2 apa yang patut jer laa.... 



jaa gi SP bukan for jenjalan  makan angin tapi jaa perlu berkursus. jaa kena hadiri "Kursus Pengucapan Awam" anjuran jabatan AADK di Pusat Latihan Antidadah (PLAK). tak lama kursus tu tapi 4 hari 3 malam jugak laaa....


p/s : babai korang...aii lebiu much-much.!!!

14 comments:

  1. Jaa, take care tau.. nnti bawak balik jajan ye. hehhe

    ReplyDelete
  2. Nanti boleh la jumpa..hehehe
    Welcome to Sg.Petani..;p

    ReplyDelete
  3. lebiu tooo tree por....hehe
    boleh la jenjalan sekali tu....hehe

    ReplyDelete
  4. lor, Hana nak p sarawak dia nak mai sg petani :)

    ReplyDelete
  5. jauh tuuu kak!!! apapun kak, jaga diri ye.... ;)

    ReplyDelete
  6. gi kursus pun best jugak leh kenal tempat orang kan

    ReplyDelete
  7. selamat berkursus kak jaa. jaga diri ye =)

    ReplyDelete
  8. sambil berkursus tu, boleh jenjalan sekali kan kak :D

    ReplyDelete
  9. Yeayyy dah settle kusus..!! hihi

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...