kelab blogger ben ashaari, KBBA,

03 June 2013

Siapa Jaakechik??



jaakechik, www.jaakechik.com, pemilik blog, gambar jaakechik, blog jaakechik corner, jaakechik corner, blogger kelate, BLOGGER KELANTAN,


Hai....saya lah Jaakechik....hihihi...
kenapa nama Jaakechik? sebab aii memang kecik! eh?
nak tahu biodata Jaakechik? meh baca sini :  Biodata Jaakechik



p/s : buat readers baru, salam perkenalan dari jaa (^_^)
p/s/s : jom join GA ke-2 jaa... KLIK SINI
 
 

16 comments:

  1. Salam jaa cayang//:)) jaa ni cute la..hehe//senang2 wasup ler kak intan ya..ada ga ya..jap nak usha

    ReplyDelete
  2. comey :D insyaAllah nak join jugak

    ReplyDelete
  3. ohh ini ke jaakechik yg femes tu? baru kenal.. hahah.. *statement mintak lempang*

    rindu nak outing ngan jaa lagi. ;)

    ReplyDelete
  4. hye,selamat berkenalan jaa..hehe

    ReplyDelete
  5. Baru la kenal macam ni....hihihihih

    ReplyDelete
  6. mmg kecik. untung berbadan kecik kan kan.. hehe

    ReplyDelete
  7. mmg kecik pun... manis jer muka...

    ReplyDelete
  8. hye jaa kecik..

    p/s:err sp eyra rodzy?ok xda sapa nak amik taw pun..hihihi

    ReplyDelete
  9. inilah jaa kecik a.k.a jaa moleh sokmo kan.. :)

    ReplyDelete
  10. hai jaa..nnt kita jumpa eks..kat kota bharu..hihihihi..in shaa allah..dh lama xg kelantan... nnt dok gerik dekat dah ngan kelantan.... teringin nak tengok jaa yang kecik

    ReplyDelete
  11. Hye..!! Bole berkenalan??..hihihi..yeke kecik? Ehh deqla lg kecik la...nak letak nama kechik gak la..deqlakechik ok x..? kohkohkohkoh.... :p

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...