kelab blogger ben ashaari, KBBA,

20 July 2013

Moreh : Kerang Rebus + Pencicah Homemade



colek kerang, kerang rebus, pencicah kerang sedap, pencicah masam manis, sambal masam manis,


kerang rebus....cinonet jer saiz nya... uuuu... sedih tengok!


colek kerang, kerang rebus, pencicah kerang sedap, pencicah masam manis, sambal masam manis,


 makan kerang rebus cicah pencicah homemade kat atas tu...
(bwg putih + cili padi + cuka + 1 sudu sambal belacan + gula garam ajino)
hrmmmm...sedap...sedapp..sedapppp..... (^_^)


6 comments:

  1. wow...dah lama tak makan kerang...yummy...!

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaa... :)
    lama kot tak mkn kerang.. :)

    ReplyDelete
  3. salam Jaa..

    klu nmpk dgn cik seri ni..sure die pun nk mkn kerang..hihi..

    ReplyDelete
  4. tengok.. belacan lagi.. wuwuwu

    ReplyDelete
  5. Antara lauk feveret deqla...elok mkn kerang ni..tambah darah merah.... ;-)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...