kelab blogger ben ashaari, KBBA,

19 July 2013

Murtabak Daging di Wakaf Bharu



murtabak sedap, murtabak, cara buat murtabak, murtabak daging, murtabak ayam, cara buat kuah murtabak, pencicah masam manis, harga murtabak, murtabak mini,

Murtabak Daging Wakaf Bharu
murtabak sedap, murtabak, cara buat murtabak, murtabak daging, murtabak ayam, cara buat kuah murtabak, pencicah masam manis, harga murtabak, murtabak mini,


Murtabak Daging Wakaf Bharu... sedappp weiii... rege? rege pada hari biasa murah jer RM2.00. tapi bila dah dah masuk bulan puasa nih.. rege murtabak dah naik ke RM2.50-RM3.00. hihihi.. tapi suka punya pasal tetap beli jugak kan.. nak buat sendiri memang konfem tak gheti. kang kalo dipaksa buat kang, bukan jadik murtabak, jadi kebab pulak... kekeke... tapi kalo jadi kebab okey lagi lah kan? kalo jadi cekadak?? uuuuu... nanges sebulan!!



4 comments:

  1. ohhh..ingtkan jaa buat murtabak tadi...

    rupanya beli eh...

    semalam baru mkn murtabak.. :)adik beli

    ReplyDelete
  2. Deqla biasa beli murtabak ayam.haah kan bln puase rege naik..sini pun 2.50 sekeping..huhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...