kelab blogger ben ashaari, KBBA,

21 July 2013

Sotong Goreng Kunyit + Kacang peas



sotong bertelor, cara masak sotong, sotong goreng kunyit, kacang peas, resepi sotong, resepi ketupat sotong, resepi,


Tumis bawang putih. masukkan sotong, garam dan serbuk kunyit


sotong bertelor, cara masak sotong, sotong goreng kunyit, kacang peas, resepi sotong, resepi ketupat sotong, resepi,


masukkan kacang peas, bawang besar, cili merah dan ajinomoto


sotong bertelor, cara masak sotong, sotong goreng kunyit, kacang peas, resepi sotong, resepi ketupat sotong, resepi,


gaul-gaul sekejap. then siap... mudah kan...
tengok seksii tak jaa punya sotong? terserlah telornya yang penuh tuuu
uuuuu...sedap..sedapp..sedappp... (^_^)


10 comments:

  1. masakan kelantan ye kak ? pedas tak ?

    ReplyDelete
  2. Jaa yg masak ke?? X penah try lg tp nmpk sdp la...

    ReplyDelete
  3. sedapnye jaa..m3h nak buat lah nanti..hehe

    ReplyDelete
  4. erkkk.. gatal.. huhuhu.. sayang tak dapat makan.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya sotong kalau ada telur.. nyum nyum :D

    ReplyDelete
  6. Sedapnyeee. Terliur! Dah lama tak makan sotong. Asyik ayam ngan ikan je. Huu~

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...