kelab blogger ben ashaari, KBBA,

19 July 2013

Tips Tambah Selera Makan??



sambal belacan yangs edap, cara nak buat sambal belacan, budu cap keterah, budu kaler merah, budu kelantan, budu, sambal masam manis, sambal ketuk,

sambal belacan homemade

sambal belacan yangs edap, cara nak buat sambal belacan, budu cap keterah, budu kaler merah, budu kelantan, budu, sambal masam manis, sambal ketuk,

budu cap ketereh


nak tambah selera makan senang... ko hidang jer sambal belacan ngan budu dalam hidangan korang... hihihi.. kalo jaa memang gini ler cara jaa buat saat takde selera makan... atau saat rasa blurr tak tahu nak masak apa... letak jer dua menda ni, pastu tambah ikan rebus goreng pulakk.. perghhh.. meletopsss!!! 2 pinggan nasik sekejap jer licin kot... muahaha... very the kampung and kelantanese sangat kan?? but itulah yang jaa sukooo.... (^_^)



5 comments:

  1. kalau la boleh makan kan.. dah gemok cikna agaknya.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. wah betul2...kak lea buat sup sayur...then goreng ikan/ayam...lawan dengan sambal belacan huwaaaa..bertambah nasi kat pinggan ^^

    selamat bersahur :)

    ReplyDelete
  3. makcik nur budu tu dia gaul dengan durian....sedap jugak jaa.. :)

    ReplyDelete
  4. Deqla kurang kot sambal belacan ..tp budu cap ketereh mmg terrrrbaikkkk.... Yup, btl kata cik nur..budu letak durian..lg terangkattt

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...