kelab blogger ben ashaari, KBBA,

01 August 2013

Terung (Brinjal) Celup Telor



resepi, brinjal goreng telor, terung goreng telor, cara nak masak terung panjang, buah terung celup tepung, terung, my resepi,


hiris buah terung secara menyerong dengan nipis
kemudian celup/rendam dalam telur


resepi, brinjal goreng telor, terung goreng telor, cara nak masak terung panjang, buah terung celup tepung, terung, my resepi,


lepas tu boleh lah digoreng dalam minyak yang banyak...
ermmm...sedappp... rasa dia lembut macam isi ayam... bila dicicah sambal belacan
lagi laa terangkat... resepi simple like ABC but mabelesssss.... heeeee!



p/s : menu ni oily sikit laaa.... but sekali sekala kira aci laa kan?? hihi...



5 comments:

  1. nur kan, selalu buat sambal je....
    sedap jugak... :)

    ReplyDelete
  2. terung rasa mcm ayam? kena try ni.. heee..

    ReplyDelete
  3. belom pernah try...nak kn try gak laa

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...