kelab blogger ben ashaari, KBBA,

25 September 2013

WW : 9 CPUV Sesat Bernilai 13 sen




cpuv sesat, earning iklan cpuv, BE/CPUV nuffnang, cara nak dapat BE/CPUV, cpuv nuffnang, wordless wednesday, earning nuffnang,



Total Earnings 9 CPUV = 13 sen sahaja!!!!!




p/s : kalo alwez cenggini, bilo nok kayooo????


12 comments:

  1. tak apalah jaa....janji ada..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha. sy pun! 13sen kalau nk kaya kne tggu 13dekad. :D

    ReplyDelete
  3. Akakpun pernah gak dapat macam ni.. Takpe la, janji earning naik.. heheheh..

    ReplyDelete
  4. ai ? tekan2 kat sini pun 13 sen je dapat ?

    ReplyDelete
  5. Hahaha alhamdulillah syukur.... :)

    ReplyDelete
  6. ada aje cpuv yg sesat ni kan jaa..kalau byk beh jugok

    ReplyDelete
  7. namanya pun dah sesat tu yg masuk sen jer..hehe

    ReplyDelete
  8. ada jugak yg sesat ye.. kat blog cikna tak nak lak pi buat2 sesat. hehe..

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...