kelab blogger ben ashaari, KBBA,

07 October 2013

Nikmatnya.... Makan Aiskrim








''Ermmm dapppp nyer... dappp nyer aiskrim duyannnnnn.....''


12 comments:

  1. amboi seronoknyer dier makan aiskrim sowang2 tak ajak aunty soya pon

    ReplyDelete
  2. waaa... suka ye makan ice cream.. bagi unty cikit boleh..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... sayang auntie tengok pun geram - bukan geram aiskrim tapi yg makan aiskrim tu:)

    ReplyDelete
  4. amboi bestnya tgk hj fikri mkn aiskremm..hihik

    ReplyDelete
  5. amboi sedapnyerrrr mkn aiskrim...bak auntie sikit hihihi

    ReplyDelete
  6. alahai..sedapnyer dia makan aisrim..siap bkopiah lagi

    ReplyDelete
  7. sedapnya.. sampai dah comot dia.. hihi..

    ReplyDelete
  8. comel je dia makan aiskrim.. eee, geram! hehe

    ReplyDelete
  9. hamboii..mengoda sungguh tgk dia mkn.. :)

    ReplyDelete
  10. lepas ni kawan ngn batuk dan selsema plak hehee..

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...