kelab blogger ben ashaari, KBBA,

01 December 2013

Patung Minion Budak Demam



minion, despicable, patung minion, despicable me, harga patung minion, pengkalan kubor, kartun minion,

Masa jaa masuk ke kawasan bebas cukai pengkalan kubor, jaa beli Patung Minion ni untuk fikri. hadiah pengubat demam kekdahnya...

minion, despicable, patung minion, despicable me, harga patung minion, pengkalan kubor, kartun minion,

Now.. Kartun Despicable @ Minion ni menjadi kegilaan fikri... kejap upin ipin.. kejap otomen.. kejap Chipmunk... hmm.. banyak benauuu yg dia minat!

minion, despicable, patung minion, despicable me, harga patung minion, pengkalan kubor, kartun minion,

Harga Patung Minion ni RM20.00. besar gabaq! tapi idok ler jenis yang lembut berbaldu tuh. yang murah-murah sajo. made in thai punya.. kekeke...

minion, despicable, patung minion, despicable me, harga patung minion, pengkalan kubor, kartun minion,

Tapi si fikri ni ganazzz sungguh tau... budak lain main patung wat peluk-peluk... dia tidakkk.... dia jadikan teman wrestlingggg! ppppfff... pengsan Minion!

Ulangan...itu aksi wrestling ye. bukan aksi pramugara terlampau! (^_^)

minion, despicable, patung minion, despicable me, harga patung minion, pengkalan kubor, kartun minion,

Ni aksi tarik telinga Minion sekuat mungkin sambil mengetap mulut... hahaha... nampak sangat dia geramkan minion yang gemok montel tuh...


Pastu main lambung-lambung dan menghayun setinggi yang mungkin... kekeke.. heaven sungguh dia layan minion... tapi kejap jer laa... 

Pastuuu sambung demam balik.... hmmm...


6 comments:

  1. Akk pun ada beli. Mahal sbb beli kat kl
    Je. Rm80. Sudahnya tak main pun. Dok simpan dlm gobok. Hari ni jumpa kek banana. Terus beli. Dah brp kali
    Request. Kesian pulak.

    ReplyDelete
  2. kekeekekek...elok gak dia main minion tu..xdelah terletak je kan..heheh

    ReplyDelete
  3. suka tgk patung ni.. cute.. tapi ank sy x suka.. suka patung binatang aje..

    ReplyDelete
  4. kak ina kalu balik trg, sggah bukit bunga, suka gak beli patung.. hihii tapi keras la kan.. :-)

    ReplyDelete
  5. Sis..patung minion rm20 tu beli it mne ye?

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...