kelab blogger ben ashaari, KBBA,

26 January 2014

Brunch di Subaidah Bistro dalam USM



NASI KANDAR SUBAIDAH, subaidah bistro, usm,

Subaidah Bistro buka cawangan dalam USM (depan DTSP)


Hoho.. hari0hari...meriahhhh!! dah macam kantin sekolah rendahh....
"Saya dulu bangggg..... Saya dulu banggggg...."


Nasi Kandar lauk Ayam Madu + Bendi = RM4.00


Brekfes di waktu Lunch = Brunch.....hehehehe...!!



Jom Follow Jaakechik. KLIK button dibawah :


5 comments:

  1. Kalo bersesak2 cm ni mesti sedappp

    ReplyDelete
  2. Haa..memey penuh pun kat sini..!
    lalu waktu nak jumpa jaa tu tgk padat...

    ReplyDelete
  3. kat penang mmg femes la nasi kandaq ni kan.. deqla penah smpai penang masa kecik2.. haha. lama giler x pegi..

    ReplyDelete
  4. kat sini ramai sokmo cikna tengok pun rimas.. tak pernah lg masuk yg kt dlm usm.. kat luar pernah la..

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...